All about my Baby

توصیه برای خواب کودک

1389/12/23 2:15
نویسنده : Ava
392 بازدید
اشتراک گذاری


 

برخی از توصیه‌ها برای کاهش خطر SIDS  اینها هستد:

    *  همیشه نوزاد را به پشت بخوابانید.
    *  نوزاد باید روی سطح سفت خوابانده شود، مانند تشک گهواره و تنها یک ملحفه به اندازه او روی بدنش انداخته شود. درون گهواره نباید بالشت، پتو، تخته پوست، لحاف داشته باشد.
    * پیش و پس از بچه‌دار شدن سیگار نکشید- و نوزاد را از دود سیگار محیطی دور نگهدارید.
    *  نوزاد را در تختخواب خودتان نخوابانید.
    * می‌توانید به نوزاد اجازه دهید با یک پستانک تمیز و خشک به خواب رود، اما اگر نوزاد پستانک را نمی‌گیرد، به او فشار نیاورید.
    *   هنگامی نوزاد می‌خوابد از گرم‌گردن بیش از حد اتاق خودداری کنید، از لباس‌های سبک برای نوزاد استفاده کنید و درجه حرارت اتاق را در حد مطبوع نگهدارید.

HealthDay
 
 
 
 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

مهشید
17 اسفند 89 1:01
سلام عزیزم مطالبت خیلی مفید بود موفق باشی
دوست
17 اسفند 89 1:27
از تو انتظار نداشتم راه بقیه ادمهای اینجا رو تکرار کنی امار بگیری
آوا
17 اسفند 89 12:56
خواهش می کنم!
آوا
17 اسفند 89 13:00
مرسی نسترن جونم نمی دونم چرا نوشته ات رو تایید کردم نیومد شرمنده
مامان فرشته
18 اسفند 89 12:57
سلام عزیز دلم خوبی هنوز نرفتید ؟ آخه من منتظر فرشته ات هستم
آوا
19 اسفند 89 1:57
مرسی زینب گلم
آوا
19 اسفند 89 2:03
مرسی مامان فزشته من دو روزه مریض بودم و گرفتار دکتر... بودم اصلا نرسیدم سری به وب بزنم .راستشو بخوای قرار بود اریبهشت بریم اما متاسفانه عقب افتاد طاقت منم رفته برای نی نی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به All about my Baby می باشد