All about my Baby

29 اسفند

1389/12/29 6:23
نویسنده : Ava
488 بازدید
اشتراک گذاری

فرشته من! الان که دارم برات می نویسم. ساعت 4:30 صبح 29 اسفند 89 است. فردا همین موقع صبح سال 90 است و من دو روزه که دوباره مریض شدم الان هم از شدت تب از خواب پریدم حسابی سرما خوردم.

باورت میشه منو بابایی فردا هم باید کار کنیم حتی زمان تحویل سال  هم سر کار هستیم. بعدش 2 روز استراحت می کنیم دوباره می ریم شیراز اونجا هم باید کار کنیم. این هم از تعطیلات بابایی و مامانی!

هوا دیگه روشن شده و من می تونم برج میلاد رو ببینم! یه لیوان شیر گرم کردم و دارم می خورم تا بتونم قرص برای سر درد و تبم بخورم حسابی این آخر سالی بد شانسی آوردم!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

atefeh
29 اسفند 89 10:28

╔╦╗
║╩╠═╦═╦═╦╦╗♥
║╦║╬║╬║╬║║║♥
╚╩╩╩╣╔╣╔╬╗║♥
────╚╝╚╝╚═╝♥
╔═╗
║║╠═╦╦╦╗♥
║║║╩╣║║║♥
╚╩╩═╩══╝♥

╔╦╗
║║╠═╦═╦╦╗♥
╠╗║╩╣╬║╔╝♥
╚═╩═╩╩╩╝ ♥


مرسی عزیزم ! عاطفه جون من که نتونستم بخونمش!
مامان فرشته
29 اسفند 89 19:06
الهی عزیزممممممم بوسسسسسسسس ان شاا... زودتر خوب بشی گلم
بر ما سالی گذشت
بر زمین گردشی و روزگار را حکایتی
امید که آن کهنه رفته باشد به نکویی و این تازه بیاید به شادی
سال نو مبارک


مزسی عزیزم ایدوارم برای تو هم سال خوبی باشه موقع تحویل سال برای من دعا کن!
مامان ماهان
2 فروردین 90 11:03
عزیزم بهتری نوروز 90 مبارک


sale nio shoma ham mobarak!i
مامان غزل
2 فروردین 90 16:24
سال نو مبارک



سال نو شما هم مبارک عزیزم
مامان ماهان
2 فروردین 90 22:36
الهی زود خوب شی گلم


مرسی عزیزم!
مامان فرشته
6 فروردین 90 14:31
سلام کجایی بهتری گلم ؟


مرسی عزیزم! دوست دارم بگم بهترم اما الان خوب نیستم! باید بعد از تعطیلات برم دکتر. مرسی به فکر من بودی!
زينب عشق مامان و بابا
7 فروردین 90 13:06



دوست دارم! بوسسسسسسسسسسسسسس!
مامان فرشته
8 فروردین 90 12:23
سلام گلم چرا نیستی رفتی سفر ؟


سلام عزیزم ! 2 روزه از سفر برگشتم اما به خاطر بیماری به سختی گذشت!
مامان ابوالفضل
28 فروردین 90 18:08
سلام
سال 90 بهترین سال برای تو و فرشته کوچولو باشه


سلام مرسی مامان ابوالفضل عزیز! برای تو هم همینطور اما من هنوز فرشته ام نیومده
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به All about my Baby می باشد